Sabtu, 5 Januari 2019

Cuti-Cuti Danga Bay, Johor

Cuti sempena hari merdeka ke-56 tahun aku dan en.suami telah pergi bercuti ke Johor Bahru...setelah 5 tahun aku meninggalkan bumi Johor...dulu aku bekerja di UTM skudai sebagai Juruteknik Elektrik....tp bkn iyu yg ingin aku ceritakan...apa yg aku ingin ceritakan ialah percutian kami...walaupun aku tak lah bercuti dlm keadaan yg mewah tp aku ttp seronok...mlm kemerdekaan aku menyambutnya di Danga Bay..ini kerana suamiku tak pernah menjejakkn kaki kesana....jd utk penihi keinginan suamiku aku ikutkan jua...ini lah gambar2 sepanjang di danga bay yg dapat aku snap.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lawatan ke Muzium Matawang Bank Negara

Selasa, 29 Januari 2019 Ctie dengan suami berkesempatan melawat Muzium Bank Negara Malaysia yang berada di Sasana Kijang, Kuala Lumpur. Seb...